Indflytning

De fleste af vore lejemÄl er moderniseret med bl.a. kÞkken og bad.

Hvis der findes fejl, mangler eller skader, skal du senest 14 dage efter lejemÄlets begyndelse skriftligt meddele os, hvilke fejl, mangler eller skader der er ved lejemÄlet.
Mangellisten vil blive opbevaret sammen med lejekontrakten. VĂŠsentlige mangler vil straks blive afhjulpet, mens uvĂŠsentlige mangler bliver registreret.
Ved fraflytning tages hensyn til de registerede mangler, som ikke er blevet udbedret.

Praktiske oplysninger - ting som straks bĂžr ekspederes ved indflytningen:

Navneskilt pÄ postkasse/ dÞr. (hvis dette ikke allerede er sat op af udlejer)

Affald, papkasser o.lign. mÄ ikke hensÊttes i gÄrd, trappeopgang m.m.
se ordensreglementet. Storskrald, sĂ„som brugte mĂžbler, pap, papir m.v. afhentes gratis jfr. kommunens ordning, se www.skidt.dk, App’en ”SKIDT” eller kontakt Aalborg Renovation pĂ„ tlf. 9931 4955. Kommunen orienterer normalt beboerne om de faste afhentningstider.

 

Scroll to Top